خرید مبلمان قسطی در کرج

بازار مبل کرج

بازار مبل کرج کلکسیون مبل آرش بزرگترین بازار مبلمان در استان البرز

خرید مبلمان قسطی در کرج

حمیدرضا امینی پور
بازار مبل کرج بازار مبل کرج کلکسیون مبل آرش بزرگترین بازار مبلمان در استان البرز

خرید مبلمان قسطی در کرج


اگر شما هم قصد خرید مبلمان قسطی را دارید می توانید از شرایط ویژه مبلمان آرش برای خرید مبلمان راحتی و استیل، کلاسیک، مدرن، سرویس خواب و میز ناهار خوری استفاده کنید.
برای رفاه حال مشتریان مبلمان آرش، امکان ارائه چک و سفته در خرید مبل قسطی امکان پذیر است. کلیه محصولات کلکسیون مبل آرش تا ۱۲ ماه بدون محاسبه کارمزد به مشتریان ارائه می شود. مبل آرش با نزدیک به ۳۰ سال تجربه در زمینه تولید، پخش و فروش انواع مبلمان با کیفیت در شهر کرج، یکی از بهترین انتخاب ها برای خرید مبلمان در شهر کرج و سطح استان البرز به شمار می آید.

این مجموعه با گردآوردی برتین کلکسیون سال تولیدکنندگان داخلی و خارجی مبلمان یکی از برترین فروشگاه های مبل در سطح استان البرز از نظر زیبایی و کیفیت است. اگر قصد خرید مبل در شهر کرج یا استان البرز را دارید می توانید با مراجعه به مرکز خرید مبل قسطی آرش بهترین محصولات این صنعت را با کیفیت بالا، گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 5 ساله خریداری نمایید.

کلکسیون مبل آرش با دیدی وسیع به صنعت مبلمان و قدرت خرید مردم شهر عزیز و شهیدپرور کرج سعی کرده با ایجاد شرایطی مناسب کلیه محصولات خود را به صورت قسطی و با تضامین مربوطه به همشریان کرجی ارائه دهد.

مبل قسطی در کرج 

مبل قسطی در کرج همینجاست. کلکسیون مبل آرش بزرگترین مرکز خرید مبلمان اقساطی بدون بهره و سود با اقساط بلند مدت تا 12 ماه ارائه خدمات مبل با چک و سفته را انجام می دهد.

اگر قصد خرید مبل به صورت قسطی در کرج را دارید حتما به بازار مبل آرش واقع در بلوار چمران کرج سر بزنید. کلکسیون مبل آرش با ارائه محصولاتی بی نظیر در خصوص مبلمان، سرویس خواب، میز ناهارخوری، بوفه و کنسول و ویترین های بسیار زیبا و شکیل یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش مبلمان در سطح شهر کرج و استان البرز به حساب می آید که با ایجاد بستری مناسب برای خرید قسطی محصولات خود سعی کرده گامی مستحکم در فروش محصولات ایرانی و ارائه خدمات مناسب به مردم کرج انجام دهد. در همین راستا این مجموعه با ایجاد شرایط مبل قسطی در کرج بدون سود و کارمزد تا 12 ماه بهترین شرایط خرید مبلمان را در شهر کرج برای شما فراهم آورده است..

 

 

آدرس: کرج میدان امام حسین بلوار چمران روبروی دانشکده کشاورزی جنب تالار بابابزرگ، کلکسیون مبل آرش
شماره تماس: 02632207641

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: مبل قسطیمبل اقساطیمبلمان قسطیمبلمان اقساطی

تاريخ : سه شنبه 15 شهريور 1401 | 11:9 | نویسنده : حمیدرضا امینی پور |
.: Weblog Themes By Slide Skin:.